Home > Uncategorized > West Buttress High Camp

West Buttress High Camp

June 10, 2010

Sunt in tabara 5 la 5330m altitudine.Azi trebuia sa fie zi de varf traseul West Buttress .Mai sunt 8 ore insa a nins azi noapte si nu pot sa ies din cort nici in sus nici in jos.Am pierdut doua zile de acomodare cu altitudinea. Acum nu mai sunt probleme cu altitudinea dar nu ma pot misca din cauza ninsorii si a avalanselor.Mi se descarca bateria si nu am sa mai pot comunica. Am sa incerc peste cateva zile din tabara 3 sau 4. Am sa urmaresc si comunic si conditiile pentru Cassin.

  1. Radu Solo
    June 11, 2010 at 12:01 am

    Bafta! grija cu avalansele 😉

  2. tientan
    June 13, 2010 at 12:10 pm

    Iti tinem pumnii Cosmine!!! Bafta!!!

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.
